Garanții, Livrare și Alte Informații
Call Center: +40 364 431 492
Beneficiați de servicii cuprinzătoare, control maxim al bugetului și un flux fără întreruperi al pieselor de schimb. Echipa noastră, special instruită, efectuează lucrările de service în conformitate cu cerințele Miele și cu cele legale și se ocupă de documentația tehnică. Astfel, vă bucurați de fiabilitatea proceselor și de menținerea valorii echipamentelor pe termen lung. Oferim consultanță transparentă, specifică industriei, coordonăm programările și garantăm disponibilitatea pieselor de schimb potrivite. Cu soluțiile noastre de servicii, sunteți pe deplin acoperiți.
Pentru aparate de uz casnic te rugam sa vizitezi pagina: Miele Uz Casnic
Garanție standard
Toate produsele achiziționate de la Miele Professional beneficiază de o garanție standard de 1 an pentru utilizarea în regim profesional.
Dacă întâmpini probleme cu un produs aflat în garanție, ne poți contacta:
- E-mail: service [at] kuiba [dot] ro
- Telefon: +40 364 431 492
Pentru a procesa cererea de reparație, te rugăm să ne oferi următoarele informații:
- O descriere detaliată a problemelor întâmpinate.
- O poză cu eticheta produsului (cu seria și modelul acestuia).
- Factura fiscală de achiziție sau dovada cumpărării.
Manualul de utilizare
Dacă nu ai primit manualul de utilizare împreună cu produsul, contactează-ne:
- E-mail: service [at] kuiba [dot] ro
- Telefon: +40 364 431 492
Garanția extinsă Miele
Pentru o siguranță suplimentară, îți oferim posibilitatea de a extinde perioada de garanție prin contract de mentenanta. Te rugam sa ne contactati pentru detalii suplimentare