Cum returnez un produs?
Ne dorim să fii pe deplin mulțumit de produsele achiziționate din magazinul nostru online. Dacă, din orice motiv, dorești să returnezi un produs, iată ce trebuie să știi:
Perioada de retur
Oferim retur gratuit în termen de 30 de zile de la data achiziției. Dacă au trecut 30 de zile, din păcate, nu mai putem accepta returul sau oferi o rambursare.
Cum trebuie să fie produsul pentru a putea fi returnat?
Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie:
- Să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ai primit.
- Să fie în ambalajul original, cu toate accesoriile incluse.
Produse care nu pot fi returnate
Din motive de siguranță și legislație, anumite produse nu pot fi returnate:
- Consumabilele desigilate, cum ar fi detergenții sau alte produse similare.
Cum să inițiezi un retur?
Pentru a iniția un retur, te rugăm să trimiți un e-mail la service[at]kuiba[dot]ro, în care să incluzi următoarele informații:
- Numărul comenzii (se poate găsi în contul tău, la secțiunea „Comenzi”).
- Nume și prenume.
- Contul bancar (IBAN) unde dorești să fie rambursați banii.
- Motivul returului (opțional).
- Starea produsului (de exemplu: nefolosit, desigilat, etc.).
Echipa noastră te va contacta pentru a confirma detaliile și a oferi suportul necesar.
Adresa la care trebuie returnate produsele este:
Calea Turzii nr. 231-233, Cluj-Napoca, Cluj, România.
Rambursarea banilor
După ce primim produsul și verificăm starea acestuia, îți vom trimite un e-mail de confirmare. Dacă returul este aprobat:
- Rambursarea banilor va fi procesată în termen de maximum 15 zile calendaristice.
- Suma va fi restituită în contul bancar indicat de tine.
Întârzieri în rambursare?
Dacă banii nu au ajuns în contul tău:
- Verifică-ți contul bancar.
- Contactează emitentul cardului sau banca pentru mai multe informații.
Dacă întâmpini probleme, ne poți scrie oricând la service [at] kuiba [dot] ro, iar noi te vom ajuta.
Schimbarea produselor
Dacă produsul este defect sau deteriorat, îl poți schimba fără nicio problemă. Scrie-ne la service[at]kuiba[dot]ro, iar noi ne ocupăm de toate detaliile.
Costurile de transport
Returul este gratuit! Noi acoperim costurile transportului pentru produsele returnate în perioada de 30 de zile.
Dacă ai întrebări sau nelămuriri, echipa noastră este aici să te ajute. Scrie-ne la service[at]kuiba[dot]ro și vom răspunde cât mai rapid!
Disclaimer: Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Kuiba Living SRL, fără o notificare prealabilă către utilizatori. Vă recomandăm să verificați periodic această secțiune pentru a fi la curent cu eventualele actualizări.